Måndagkväll

2009-05-18 @ 22:21:07

Usch, va dåligt det vart uppdaterat idag men blogg.se har inte alls velat fungera på min dator idag. :( Men, men. Nu är jag äntligen inne. :) Idag vart det ju som sagt upp tidigt och iväg till gymmet. Det är skönt att komma igång ordentligt på morgonen. Det gör att man blir pigg hela förmiddagen, vilket annars är den tid på dagen då jag brukar gäspa så att tårar rinner. Sen åkte jag till skolan. Det fick bli buss idag, eftersom regnet stog som spön i backen. Ingen höjdare. Jag var tvungen att ta ut pengar till busskortet så jag fick gå till torget för att hoppa på bussen och det är ju en liten bit att gå. ( Tar typ 7-8 minuter :P) Eftersom jag verkligen inte ville att böckerna eller datorn i dataväskan skulle bli blöta så trädde jag en platspåse över väskan och gick med en icapåse i band över axeln på bara ett sådant där osexigt men praktiskt sätt som bara jag kan. ;P

Vaxat benen har jag fått gjort ikväll också. Det blev gjort samtidigt som jag såg på Transporter 3, en mycket bra film. I vanliga fall är jag inte så mycket för bilfilmer men den här filmen hade mer story och mindre bilar, något som jag tror att den kvinnliga delen av publiken uppskattar. Jaja, benen vart de ja. Jo, mjuka och lena är det nu. Vaxa med strips från Veet is the shit. Under sommaren räcker det att vaxa en gång i månaden eftersom håren som växer ut är så mjuka och tunna så det tar ett tag innan de ens märks. Ett paket kostar i u för sig cirka 90,- men räcker å andra sidan till 2 ggr, i alla fall för mig. :) Så 45,-/månad kan jag väl unna mig för ett par mjuka och lena ben. Dessutom har jag testat en ny bodylotion från Nivea som även skall ha en långsam brun-utan-sol effekt. Än så länge är jag faktiskt väldigt nöjd. Huden känns riktgt fast och len. Nu är jag super trött så det är dags att göra sig iordning för sängen. Imorgon blir det upp tidigt igen eftersom jag skall vara på gymmet senast 07.15 och sen träna spinning + coreboll. :) Sen blir det skola igen hela dagen. Nu ringer älsklingen :) Vi hörs imorgon allihopa :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback