Mitt i no-where :)

2009-05-31 @ 10:54:43

Såhär ser det ut. Huset där vi bor. I dagligt tal kallat huset. Känns lite som en mindre variant på en flyktinganläggning.



Det är här McD förvarar sina anställda. Såhär nära tillhands:



Det enda som skiljer oss från jobbet är en väg med en rondell och en parkeringsplats. Det är också för övrigt det enda som finns här ute, förutom shoppingcentrat ni skymtar i bakrunden som har öppet mellan 9 (tror jag) och 19.

Jag blir lite deppig varje gång jag kommer på att jag faktiskt bara jobbat mig halvvägs genom den här helgen än så länge, men det känns mycket bättre när jag vet att det bara är 3 dagar kvar tills jag får träffa min Prins igen.
Nu ska jag snart gå in för att fixa lite mat till min matlåda och sätta i linserna så jag ser någonting på jobbet. jobbar 12-21 idag så hörs vi, så hörs vi sent ikväll. :) Annars får ni ha världens bästa söndag i den fina vädret!

Kommentarer

Postat av: Martina

hello...ja gott blev de!

Jo på onsdag har hon balen! ;)



puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback