Mycket att göra..

2009-05-28 @ 08:35:14

Dagens outfit:



Gårdagens kap, 2 bordstabletter för 13 kr:



Idag händer det mycket. Jag ska till skolan typ hela dagen och göra klart grupparbetet. Sen ikväll ska jag packa. Jag trodde att bilen till Strömstad gick ikväll men den går såklart imorgonbitti.. Kl 07.00 om jag har fattat det rätt. Chefen skulle höra av sig idag så får vi se. Sen var jag tvungen att tvätta idag.. Men nej, det fanns inga tider och jag får skylla mig själv som inte tvättat tidigare. Så jag får se vad jag kan skrapa fram ur garderoben och sen får jag tvättat på tisdag när jag kommit hem. Ska bli så underbart att åka hem nästa onsdag!!! Kanske får jag till och med åka bil hem men Filip, vi får se. Men shit vad skönt det hade varit att slippa tåget. Haja, nu måste jag skynda mig till bussen. Skall fylla på busskort och lägga brev på brevlådan innan också. Men vi hörs i eftermiddag. Ha en super bra torsdag i regnet! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback