Oh no!

2009-05-06 @ 14:45:21

Ingen bra dag idag. Känns som att folk idiotförklarar mig, ignorerar mig och är allt annat än tillmötesgående. Och idag känner jag, är inte den dagen då jag är bäst på att hantera sånt. Jag är stressad och trött, träningsvärken i ryggen har övergått till smärta i ryggslutet och allting känns bara piss. Jag vill krypa ner hos E, eller hos Ma. Det är tur att jag får åka till henne och kurera mitt sinne lite.

Dock fick jag en pleasent surprise idag. Min träningsdagbok från Fitness kom och nu känner jag mig riktigt pepp på att sätta igång på riktigt igen. (Eller så riktigt det kan bli utan rygg och rumpa?!) Tänkte ta mig en vända till gymmet imorgon förmiddag men det blir nog bara sova, plugga lite och packa innan skolan. Första träningspasset får alltså bli tillsammans med Em-Pem. Gud vilken underbar helg vi ska ha!!



Nu ska jag sova 30 minuter innan det är dags att göra sig iordning för jobbet! ;)

 

(Hoppas kunderna är på bra humör idag?!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback