Shit!

2009-05-17 @ 14:31:16

Nu gäller der att sätta fart på träningen. Jag har gjort två inköp som jag bara måste träna häcken av mig för att kunna använda.

Idag har jag i u för sig på mig det första ändå, ett par löpartights. Jag ska i u för sig inte springa men jag ska köra lite spinning och de flesta av mina träningsbyxor är "pösiga" vilket inte blir så bekvämt på sadeln. Dock hänger magen typ utanför och varje skavank syns så nu blir det till att sätta lite fart! :P



Det andra köpet är ett par minishorts som jag också hoppas kunna använda men då måste jag finslipa på mina ostyriga benmuskler som just nu bara verkade kunna göra ont på antingen det ena eller det andra stället - typiskt!



Got to go. Hörs efter träningen! :)

Kommentarer

Postat av: Berra

Tja!

"pösiga" byxor funkar finfint på sadeln och det kan jag gå i god för. Det hela hänger på hur mycket det finns att slita på ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback