Snart redo :)

2009-05-24 @ 10:43:00

Hej på er,

Dagens började med ett 45 minuters samtal med Honom efter en hemsk mardröm som höll i sig hela morgonen, trots att jag vaknade flera gånger och försökte tänka på något annat. Sen vart det dags att äta en ordentlig frukost eftersom den första löparrundan på över en månad närmar sig och jag vill att allt ska gå så lätt som möjligt. Det är tillräckligt psykist jobbigt att man inte varit ute på så länge, så maten och vätskebalansen ska inte få störa. Frukosten blev tillslut en tallrikhavregrynsgröt med krossade linfrön och russin i, till den hade jag havremjölk. Efter gröten blev det en rågsmörgås med messmör (MUMS!) och sist men inte minst, 2 kokta ägg men kaviar. Nu sittar jag i soffan men en proteindrink som skall avsluta det hela och sen känner jag mig redo. Hoppas att sätesmuskeln skall hålla hela vägen. :) Outfiten är än så länge sporttopp från Stay In Place, funktionströja från Soc, löpartihgts från Etirel och speciella löparsockar så det bara måste ju gå hur bra som helst! ;)

Resten av planen:
Sen blir det jobb, lite kortare idag än igår. 13-20.
Imorgon blir det PLUGG hela dagen.
Tisdagförmiddag - tenta global ekonomi.
Onsdag + torsdag - göra klart grupparbetet.
Fredag, lördag, söndag, måndag - jobba på McD Strömstad.
Tisdag - seminarie.
Onsdag - Ansiktsbehandling och ÅKA HEM!

Försöker kolla hur det går med min jobbtid på söndagen. Förhoppningsvis kan jag bli av med den så jag kan åka hem en vecka och träffa morfar när han kommer från Island.

Som ni ser är det ganska fullt upp, men det är helt okej! :) Känns skönt att man inte har mer jobb nu förrän på fredag!
Vi hörs kanske efter löpturen, annars ikväll efter jobbet! Nu måste jag laga matlåda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback