Söndag

2009-05-10 @ 11:47:59

God morgon på er!

Hoppas allt är bra med er och att ni hade en toppen lördag! Det hade i alla fall jag. Vi låg framför tv:n större delen av dagen och såg på film gjorde vi med. Vi avslutade dagen med "Princess of thieves" - himla bra film faktiskt med Keira Knightley. Innan dess var vi hemma hos Annelie och spelade lite knockout-wist och sen svängde vi förbi McD för att köpa lite McFlurry Marängswiss, och det är klart att den var precis så god som alla sa. Både jag och Ma blev ledsen när den var slut. :P Alltså starkt rekommenderad! Men 20,- är rätt så mycket för en glass så man får hoppas att man kommer till nybörjarna bakom disken för de gör alltid glassen mycket större än den skall vara. :) Min var hela vägen upp till kanten, typ 1/3 större än den ska vara. Egentligen skall det bara vara tre varv med glass från combomaskinen men jag brukar också göra mina ganska så stora, det kostar ju ändå en hel del! :P 

Idag skall det blir lite tv, en hel del plugg och lite träning. Skall på ett Pump pass men jag ska ta det lugnt eftersom jag inte vet riktigt hur sätesmuskeln kommer reagera. Men nu har jag ju inte tränat på 2,5 vecka mer än lite överkroppsgym så det ska bli så skönt att komma igång sakta men säkert. :)

Vad har du för planer denna söndag? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback