Söndagen

2009-05-03 @ 17:30:12

Oj, vilka dagar det varit. Lägenheten har sett helt kaos ut så den har jag tagit tag i idag. Igår orkade jag verkligen inte. Jag blev matt bara av att titta in i köket. Igår vart det slappt på dagen och vid 4-tiden åkte jag till Therese för att sedan bli hämtade av Emma och så bar det ut till Karin i skogen. Där hade vi mys hela kvällen och grillade och åt riktigt gott. (bilder kommer längre ner.) Där sov vi över och mumsade i oss mums-frukost imorse. Robinsson blev det på tv innan det bar tillbaka in till stan. Sedan dess har jag som sagt bara varit i städartagen. Tvättar för fullt och dammsuget och nybäddat vart det. Nu är det bara disken kvar. Min ärkefiende diskborsten ligger i hon och bara väntar på mig.. Suck.

Har jag tur dyker kanske min älskade E upp inom en snar framtid. Shit vad jag saknar honom, så att det gör ont i hjärtat.

Här kommer i alla fall lite bilder från gårdagskvällen:

Tre flickor i köket


Såhär mysigt hade vi det på den inglasade verandan :) Detta är dock efter mat och innan...


...EFTERRÄTT! MUMS!


Sen hittade jag även lite bilder på kameran från när min älskade Ma var här, så passande eftersom jag åker till henne på torsdag :) Linkan here I come! :)


Nu blire till att springa ner till tvätten igen. Hörs senare ikväll och glöm inte wipeout! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback