TGIF!

2009-05-08 @ 10:24:04


Humör:
Taggad!
Gjort: Vaknat & ätit frukost.
Planer: Mys med Ma. Grillning och partaj ikväll. Utekravallen, jippi! Lnkp rocks!
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Mtv.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Havregrynsgröt. :) Nyttigt, nyttigt!
Bästa: Jag är hos Ma och jag älskar det!
Sämsta: Hmm, att det var två veckor sedan jag träffade E sist och att jag måste vänta minst 1 vecka till.. :( Tre veckor är nog det längsta vi någonsin varit ifrån varandra och det är super jobbigt!
Väder: Just nu SOOL!
Dagens favoritsak: Ma :P
Vill ha: Allt är nog rätt bra som det är :)
Dagens outfit:  Hmm, vet inte. Kanske kommer en bild sernare om ni har tur :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback