Tidig torsdag :(

2009-05-14 @ 07:40:15

Shit vad trött jag är!! Det är så att det gör ont i kroppen. Tyvärr insåg jag att jag gjorde mig iordning så snabbt så jag egentligen kunde sovit en havltimma till men är det inte konstigt? Ibland tar det jätte lång tid att välja kläder och greja men ibland tar det inte mer än 10 minuter. Idag var en sådan dag. Gröten stog i micron medan jag fixade håret och tog på mig kläder. När jag sedan käkat upp vart det inte så mycket mer att göra. Det blir cykel till skolan idag med men det tar inte mer än 30 minuter så det räcker att åka om typ en timma.. Suck.

Gjort: Vaknat & gjort mig iordning.
Planer: Äta frukost, cykla till skolan, träna och mysa med E.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Nyheterna på Svt1. 
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Nada.
Äter: Inget.
Bästa: E kommer idag!
Sämsta: Att jag är SÅÅÅ trött!.
Väder: Grått. :/
Dagens favoritsak: Träningskortet.
Vill ha: Mer sömn!
Dagens outfit:  Baggy jeans från VM och grå tröja.

Kommentarer

Postat av: Anonym

hej hej tjejen...läget...var ett tag sedan... befiner ju mig för tillfället i australien...men ska komma hem den 1 juli...har sökt till karlstads uni till hösten så kanske ses då :) ... om du befiner dig där... jaja ha det kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback