Tipptopp

2009-05-19 @ 15:50:11

Hej på er,

det är konstigt vilka prioriteringar människan har ibland men nu sitter jag här i alla fall. Nyss hemkommen från skolan där grupparbetet äntligen börjar gå framåt för min del. Har kännt mig allmänt förvirrad innan.. Men nu börjar det nog likna något. Fast jag kommer nog inte vara klar imorgon som resten av gruppen nog hoppats på men jag tänkte att jag skulle sitta en hel del här hemma på torsdag för att få ordning på det :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova 20 minuter innan jag ska till jobbet och jobba hela natta. Känns lite jobbigt att ha 8 timmar jobb framför sig när man vart upp och på gymmet 07.15 imorse men så är livet. Ibland ringer de och då får man ta chansen om man ska kunna betala hyran. Kommer jag hem i tid får jag ju ändå sova typ 7 timmar, vilket var ungefär vad det blev inatt men och idag har jag ju överlevt. Imorgon blir det skolan läääänge! Så, så mycket bloggande blir det nog inte. Varken ikväll eller imorgon förmiddag.

Men jag återkommer så snart jag kan! Antagligen imorgonkväll. Ta hand om er tills dess! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback