Tisdagmorgon

2009-05-19 @ 09:01:17

Hej på er,

har precis kommit hem från gymmet och inväntar dagens andra frukost. Den första bestod av havregrynsgröt och den andra blir nu av 2 ägg med kaviar, 2 kiwi, 1 kopp te och 1 knäckebröd med messmör. :) Gott va?

Jo, jag släpade mig i alla fall till gymmet imorse, i vad jag skulle kalla en respektabel outfit. Nä, men den var helt okej. Bild kommer under. Idag behövde jag inte skämmas när jag hade 3/4-tightsen eftersom jag vaxade benen igår. :)
Jag tränade ju 30 minuter spinning och 30 coreboll. Spinningen var väl helt okej, även om mina ben inte alls var taggade och första delen av passet hade jag känningar i baksida lår, typiskt. Coreboll däremot, var INTE helt okej. Jag fick inte något gjort på 30 minuter. Jag hade fullt sjå men att försöka att liggar/sitta kvar på bollen så några övningar kunde jag inte göra. Det är säkert super bra träning och de sägs att man måste gå ett par gånger för att få ut någonting av det men jag är alldeles för rastlös för sånt! Dessutom fick jag ont i magen...

Så nu ska jag göra iordning frukosten, sen blir det dusch och trampa iväg till skolan. Vi hoppas på uppehåll resten av dagen, och gärna lite sol. Idag måste jag vara supereffektiv i skolan så det blir ingen bloggning förrän sent i eftermiddag antagligen. Kanske går jag och tränar på riktigt, något som verkligen ger något? Nää, jag behöver vila lite idag. Kanske en promenad?

Imorgon blir det sova på morgonen och Combat på eftermiddagen! :) Jippi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback