Torsdag

2009-05-07 @ 11:56:52

Hej på er,

jobbet blev som vanligt längre än vad det skulle varit men klagar jag? No, no. Jag skulle börjat 17 men fick för mig att det var 16 så jag var där tidigare och fick faktiskt då också börja 16. Sen skulle jag slutat 00 men det sluta med att jag tog stängning. Så 02.15 vart jag hemma och helt slut. Efter ett kort samtal med älsklingen som inte kunde sova, kröp jag äntligen ner i sängen och somna gott. Fast jag drömde mardrömmar hela natten. Drömde att E gjorde slut för att han var kär i en annan tjej, vilket gjorde att jag tillbringade resten av drömmen att springa runt och storgråta. Bör jag tillägga att kudda var super blöt när jag vaknade. Älskling, lämna mig inte! ;(

9.00 ringde Ma älsklingen och var helt förstörd. Låg och lyssnade på hennes fina röst ett tag, tröstade lite, bara pratade lite. När hon mådde lite bättre la vi på och jag stensomnade igen till klockan 11. Då var det dags att gå upp. Mycket som ska hinnas med nu, blogga, packa, diska, göra mig iordning. Får se om jag hinner till skolan i tid. ;)

Jag pratade en sväng med mamma också igårkväll på rasten och jag får säga att ibland vet mamma bäst. Det är sällan jag och min mamma är överens men ibland är det skönt med lite moderliga råd, men inte alltid! ;P

Nu måste jag tillbaka till min lunch och fortsätta packa. Jag vet inte än om jag tar med datorn, det beror på om jag har plats i väskan. I så fall kommer nästa inlägg på tåget, annars får ni vänta tills jag får tillgång till Em-Pems dator. ;)

Ha världens bästa torsdag, det ska jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback