Torsdagen gick fort...

2009-05-28 @ 18:20:53

Hej på er,

sitter hemma vid köksbordet nu. Proppmätt. Indiskt blev det idag. Det var gott, men inte super gott. Jag tror jag hade lite mycket citronsaft i, och dessutom är jag lite dålig på "ny" mat. Men det blir ofta godare efter ett par gånger.



Idag har jag varit i skolan hela dagen och grupparbetet är i stort sett klart. Det känns så himla skönt. Dessutom ringde chefen och jag ska få åka med henne och Håkan imorgon till Strömstad :) (Jippi!) Sen blir jag där hela helgen och åker minibussen hem på måndagmorgon. Hoppas det blir en snabb och intensiv helg. Jag vill bara att tiden ska gå fort, så det blir onsdag snart. På onsdag åker jag ju nämligen hem till min älskling och får träffa familjen för första gången på typ 3 månader. Ska bli underbart. :) Hoppas jag inte skrämmer slag på lilla Vegis bara. Vet att jag är och hälsar på alldeles för sällan :(

Ikväll ska jag bara städa lite, packa och baka scones har jag bestämt. Japp, så får det bli. Funderade länge och väl på om jag skulle till gymmet men jag har sådan uschlig träningsvärk i låren fortfarande och ska jag köra överkropp vill jag göra det i gymmet, vilket alltid är smockfullt på kvällarna.. :( Så det blir välförtjänt vila. Dessutom har jag en känsla av att jag kommer behöva alla mina krafter i helgen. ;)

Nu blir det packning och diskning. Glöm inte Supersize Vs. Superskinny kl 20 på 3:an :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback