Åhnej!

2009-11-11 @ 06:06:56

Jag tror inte jag kommer ihåg sist gång jag sov såhär illa. Mardrömmar hela natten. Kallsvettas. Sätter mig upp med ett ryck, minst 4 gånger. Vaknar var 5:e minut, rädd att försova mig.

Usch, jag vill bara lägga mig ner och gråta. Eller ringa dig. Eller krypa in i din famn.

Jag måste få någon annan att komma in och göra mina sista timmar. Jag kommer aldrig överleva 06.30-17 på jobbet med ingen sömn.

Jag drömde att jag försov mig. Jag drömde att jag glömde gå till jobbet och gick till tandläkaren istället. Jag drömde att jag kraschade bilen på vägen till jobbet. Det blev ju inte direkt bättre när jag vaknade med ett ryck kl 03.30 och insåg att Dennis faktiskt har kvar mina nycklar och att jag inte kan öppna. Ringer Sofie i panik - mitt i natten.

Jag är nog ganska nervös över att öppna själv för första gången. Nä, nu måste jag gå. Måste ju cykla omvägen allan för att hämta ett par nycklar först. Helvetes ***** skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback