Back in the game :)

2009-11-24 @ 18:49:07

Hej på er,

hoppas allt är bra. Nu är jag hemma från träningen och armarna bara skakakakararar! :D Jag är helt slut i bisse, trisse och axlar. Mmm! Väntar på belöning imorgon - träningsvärk. :) Har just svept en drink och känner mig i allmänhet ganska tillfreds för tillfället. Träffade Therese på gymmet, gud va länge sedan vi sågs. Pratade lite om skola och livet sådär i förbi farten men bestämde att det nog får bli en fika snart! :)

Nu är det dag för en dusch och sedan drar jag mig upp mot Filip igen. Imorgon skall vi nog åka till Ikea om allt blir som jag vill. :) Vill julpynta hela lägenheten NU!

Sist men inte minst, dagens vikter på Pumpen:

Uppv: 7 kg
Ben: 17 kg
Rygg: 12 kg (ökning 2 kg)
Bröst: 7 kg (jag får verkligen aldrig till bröst-låten, värdelösa muskel?!)
Triceps: 7 kg
Biceps: 5 kg
Axlar 7 kg
och mage: 5 kg

Ett lagom pass men nästa gång får det nog bli ökning på ben. Kommer ju aldrig så långt. Det går alldeles för lång tid mellan passen och nu verkar det bli samma sak igen. Mina arbetstider krockar ALLTID med alla roliga pass på gymmet. :( Så nästa Pump-pass blir inte förrän nästa måndag och då tror jag det är ny koreografi så kanske inte läge att höja vikten. Men, men.. Gången efter det kanske? Jag måste göra det någon gång under detta året. Annars verkar det som att det blir en del gym och ganska mycket löpning veckan ut. :) Alltid något. :)

Got to go. Hörs imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback