Bakissöndag

2009-11-08 @ 22:23:45

Hej på er,

idag har jag mått som jag förtjänar men ändå helt okej. Har legat framför tv:n och kollat på gamla repriser av allt. Käkat pizza från ICA, mat från BK (pommes ok men burgaren va usch! Mcd FTW!) och godis. :S Ingen höjdardag men andra ord men det har varit ganska skönt att bara vara lat. Låren är helt söndermanglade från gårdagens pass och imorgon ska jag dit igen, med Christine. Det ska bli så himla mysigt! :) Kör antagligen lite armar. :) Känns skönt att ha kommit igång lite med träningen.

Här kommer två bilder som visar hur fina vi var igår:


(Oj, vilken fjortisbild det blev!! :S)


Fina Sofie!


Nu ska jag fortsätta se på tv och bara slappa. :) Go natt.

Kommentarer

Postat av: Anna

Snygging! :D

Postat av: Sofie

haha vilken snygg hållning jag fick då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback