Beach 2010 - november

2009-11-12 @ 13:46:29

12:e november

Överarm 27m (-)
Byst 91 (-)
Mage 80 (-)
Höft 88 (-)
Stuss 96 (-2)
Lår 51 (+1)


Oj, även om det känns som att det har hänt grejer visar måttbandet klart och tydligt att det stått bra still ett tag nu. I u för sig har väl inte kost och träning varit prio 1 det senaste. Men det ska bli annat nu. Dags att ta tag i träningen igen. Förkylningen är så gott som borta, lite snor kvar bara. :P Ikväll blir det Pump pass och nu tänkte jag faktiskt ta och ge mig av på promenad. Känns som att jag behöver det. I kylen väntar lins- och sellerisoppa. :)

Lite träningsvärk i ryggen sedan igår har jag också. Det är bara att kämpa på. Målet:

Kommentarer

Postat av: Sofie

joo , men en sån kropp vore ju inga fel å ha till sommaren ;D

Postat av: lulz

Orka se ut som en kille i kroppen, du ser bra ut som du är. *ger en tummen upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback