Fredag

2009-11-06 @ 12:34:27

Hej på er,

nu är det fredag igen. Snart dyker förhoppningsvis Christine upp. Hon ville vara med på fikan som jag och Niklas ska ha. :) Finns det hjärterum så finns det stjärterum! ;) Så dax att ge sig ut på stan. Men först ska det bli frukost. För första gången på riktigt länge så har jag gjort mig iordning innan jag äter frukost. Kanske inte spelar så stor roll för er, men jag känner mig själv. Det här är ett tecken på en ganska stor förändring som jag inte bestämt om jag tycker är bra eller dålig. Jag får fundera på det och återkomma... :)

Ikväll blir det stängning på jobbet. Känns helt okej. :) Blir nog ingen sömn under dagen så risken är att jag bli ganska trött. Men jag har ju ändå sovit typ 12 timmar nu i natt så det måste väl hjälpa lite. :) Jag och alla fyllon. Jag kom på igår varför jag är så himla sugen på att festa jämt. Det är enda gången jag inte konstant tänker på dig. Men undra varför alla andra super? Kanske ska fråga någon ikväll? ;)

Nä, nu är det dax att ta tag i potatisen på spisen. Jag förbereder lite matlådor. :) Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback