Fredagkväll - ack så spännande (inte)

2009-11-13 @ 21:48:48

Hej på er,

allt bra hoppas jag? Själv ligger jag just nu i sängen och funderar på vad jag ska "unna mig" ikväll. Har redan käkat en cheese och en paj faktiskt på jobbet. (Pajen är farlig. Testade en som gått sönder förrän veckan och sedan dess har jag inte kunnat tänka på annat?!) Kanske blir det lite kesella röra med frysta bär? Låter väl mumsigt. Hade väl helst velat ha en Ben&Jerrys men vad gör man inte för sommarkroppen?!

Kvällen kommer tillbringas med att plugga skiftledar-grejer och sedan packa. Imorgonbitti bär det nämligen av till strömstadsrestaurangen. Fick hoppa in där i helgen så att Sofie kan flytta innan hon drar till sälen. Vad gör inte jag för dig gumman?! :D Du tog ju min öppning idag så det är klart man ställer upp. :) Så det ska packas, packas, packas. Har ingen aning om vilka som jobbar där nere i helgen. You never know. Ska ju ner nästa helg också, då det är FOR, så det är väl lika bra att få komma dit nu och "mjuka upp lite". Missar i u för sig några partyn här hemma men det kan jag väl klara mig utan antar jag, annars får vi väl festa till i huset. Det kommer dock inte vara sig likt utan alla andra som jag varit där med förut. Christine, Johan, Markus, Anna, Sanna & c/o. :/

Blir hämtad 07.50 imorgon så det är väl bara att sätta igång om jag ska komma i säng någon gång. Funderar starkt på att ta med datorn så jag har något att sysselsätta mig (och er) med. Vad tror ni om det? :)

Got to go. Ska springa till ICA. :) Hörs!



Underbara, underbara människor. Carro, Markus och Johan (iförd arbetskläder). :)

Kommentarer

Postat av: Johan

Klart man har uniformen på så länge man befinner sig i donkenhuset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback