Fredagmorgon

2009-11-13 @ 10:27:03

Hej på er,

sitter kvar i sängen och har svårt att ta tag i mig själv för att göra mig iordning inför jobbet. Men snart... :) Kvällarna är ganska tuffa och jag har fått ganska svårt att sova. Men efter en dag med träning och en stund i tårar är kroppen totalt utmattad och det är skönt att känna när John Blund knackar på.

På tal om igår. Proteinfluffet igår blev totalt misslyckat! Det blev inget fluff?! Så blandningen åkte ner i morgonens havregrynsgröt istället. Mumma. :) Men jag ska forska mer i det där fluffet. Kanske måste man ha ett speciellt protein, eller är 20 g kanske mycket mer i dl än jag trodde? Hmm.. Tåls att fundera på.

Idag står alltså arbete på schemat och efter det skall jag nog bara hem och sova tror jag. Inte för att jag slutar speciellt sent men jag har typ träningsvärk i hela kroppen så det blir nog en ganska tuff dag i vilket fall som helst. :) Har med mig 2 matlådor till jobbet idag iaf. :) Duktiga jag!

Nä, dags att hoppa in i badrummet och försöka komma någonstans idag.

Dagens checklista:
- Jobba
- Diska

Den är ganska kort men jag är fortfarande övertygad om att den inte kommer bli helt lätt att genomföra. :P Men det är bara att sätta fart. :) Hörs ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback