God morgon fredag!

2009-11-20 @ 12:55:27

Hej på er,

har ni haft en lika bra start på dagen som jag? När klockan ringde kl 11 så var jag ganska seg och har känningar i många muskler. Pumpen valdes snart bort efter trötta ben och träningsvärk i både rygg och underarmar. :S Så det blev löpning. :) Duktiga jag. Det blev den korta rundan eftersom musklerna var sådär taggade. 4  hyfsat snabba km, cirka 25 minuter. I slutet blev det till och med lite lyktstolpsintervaller. :) Så nu rinner svetten och med Maja Gullstrands nya skiva "Här för mig själv" i streon så hoppar jag med ett leende in i duschen. Mina två favoritkillar är ju på väg hit. :) Finbesök helt enkelt!

Kan detta bli något annat än en bra dag? :)

Det där med "postive thinking" påverkar mer än man tror! Hjälper en genom både träning och vardag. Testa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback