God morgon Tisdag

2009-11-03 @ 11:17:14

God morgon tisdag! Vad har du att bjuda på idag? Mer smärta eller kanske lite solsken efter regn? Än är det många timmar kvar innan jag vet vad du gav mig men jag ser fram emot att spendera timmarna med dig. Att jag får vara en del av dig tisdag. Det finns många som inte orkar igenom dig. Många som lämnar oss under tiden. Barn utan mat, äldre i sjukhussängar och oskyldiga med enorm otur. Men jag finns här alla dina timmar. Maten i kylen, kläder på kroppen och låset på dörren. Jag är lycklig. Fast jag har ont är jag lycklig. Jag är inte rädd. Jag vet att jag kommer möta dig många gånger framöver tisdag, jag är inte villig att ge upp än. Jag ger mig inte utan strid, men jag behöver inte tänka på det än. Nu är det fred. Mjuka toner hör jag och jag ska krypa ner i soffan med en kopp thé och njuta av dig. Njuta för alla som inte kan. Känna lyckan över att ha det så bra. Inte stressa. Inte glömma hur unik du är. Tack för att jag får vara en del av dig - tisdag!

Kommentarer

Postat av: Martina

Du behöver inte säga förlåt. kändes bara som vi inte fick säga hejdå!



dum fråga-men du tänkter inte göra något dumt va????

love sis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback