Hemma igen :)

2009-11-27 @ 01:54:26

Hej på er,

hoppas allt är bra och att ni sover gott. Sitter nu hemma i sängen och är egentligen inte alls speciellt trött men vad göra man inte? Jag börjar faktiskt jobba igen om 10 timmar. :S Kom fram till att det inte blir något gym innan jobbet imorgon. Måste få min sömn också faktiskt. Den går före det mesta. :)

Blev en helt okej stängning idag. Inte felfri men ganska smärtfri. Jag och Grane hade "barnkalas" för 15 fulla 16-åringar, ännu en gång, vad gör man inte? De var ju inte otrevliga i alla fall. I övrigt flöt allting på ganska bra.

Idag, har jag, hör och häpna, faktiskt inte ätit någonting från jobbet. Hörde ni?! Jag har jobbat en hel arbetsdag utan läsk, milkshake, burgare, glass eller dyl. Jag vet inte när det hände senast?! Känns så himla bra! Jag hade med mig två matlådor och extra frukt att äta. Sista timman vart jag riktigt, riktigt sugen men det var lugnt så jag passade på att ta min banan och sedan var suget borta. Till och med "gammalt" fikabröd lyckades jag slänga idag utan att nalla i hörnen. :) Mer sådant så kommer drömformen definitivt fortare.

Nu är det dax att sova och göra sig redo för ännu en dag på jobbet. Kanske blir det bio efteråt? :) Sov sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback