Hemma igen :)

2009-11-16 @ 00:25:05

Hej på er,

nu är jag hemma igen ifrån en underbar helg i strömstad. Tack Louise och Håkan, ni är bäst! Igår kom jag dit och det var jobb, jobb, jobb. Gjorde nästan en 18-timma. Wii! Duktiga vi! :) I u för sig är det inget mot 24-timman vi gjorde i somras men nu var vi ju mindre folk. Inatt sov jag hos Louise och Håkan. Tillbringade kvällen med att se på SATC och bara mysa i deras lägenhet. Håkan var ute på äventyr och Louise stängde. När Louise kom hem drack vi thé och tittade på mer SATC. Så himla mysigt. Imorse åkte vi alla tre till hotell Laholmen och för bara 50 kr så fick vi köpa oss in på deras frukost buffé och det var bara sååå underbart!! Det gjorde verkligen hela min dag! ÄLSKA! Sen vart det jobb, jobb, jobb igen tills det var dags att åka hem. Tack alla för helgen som varit, den har varit bra!

Hittade lite bilder på mobilen som jag tänkte jag skulle lägga upp :)

Så här såg det ut när flickorna spenderade onsdagskvällen på Tempel med Midori och barbuffé :)


Morgonens frukostbuffé på hotell Laholmen! MMMM!


Nobelplan tar över strömstad ;)


Nä, nu är jag hur trött som helst. Dax att sova. Utan att ställa klockan - älska! Ses imorgon. Då är det vila, tvätt(?), träning och stängning som står på schemat. Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback