Lördag

2009-11-07 @ 14:20:46

Hej på er,

har varit vaken en timma nu. Hände mycket på jobbet inatt. Farbror Blå var på besök - vi är alltid ytterst tacksamma för hjälpen! Nu ska jag dra i mig lite "Edge" och äta upp mina två ägg. Sofie har nämligt övertalat mig att dra iväg till gymmet för typ första gången på en månad. Förkylningen har ännu inte riktigt släppt, börjar bli riktigt jävla pisstrött på att snora så. Men idag skiter jag i det. På programmet står träning och utgång. Vet inte riktigt vilka vi blir ikväll. Folk är i allmänhet ganska duktiga på att banga i sista minuten men bara det är jag och S så ska vi nog klara oss i vilket fall. Lovar att inte dissa henne så fort vi kommer innan för dörren, som jag gjorde sist. Har verkligen ingen anning om vad som flög i mig den gången, inte var det vänlighet och sunt förnuft iaf. 

Men, men. Ikväll kan det bara bli bättre och ja, jag ska ta det lugnt. (tack för att ni bryr er)

Nu måste jag göra mig iordning. Vi hörs :) 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback