Lugn kväll

2009-11-04 @ 21:22:59

Hej på er,

hur har dagen varit? För mig har den faktiskt gått riktigt fort. Alltid ett nöje att jobba med Sofie. Fick världens kram när jag kom och oj vad det värmde. Skönt att känna att ni saknat mig lika mycket som jag saknat er. :) Sen rullade dagen igång och gick som sagt ganska fort. Hade lite praoelever som jag sysselsatte mig med att sysselsätta. Fick mycket gjort på lagren. Det kändes bra. :) Sedan vart det lunch, blodpuddingen gick ner. Smakade inte så mycket. Vet inte om det är förkylningen som det beror på eller om jag bara kommer ihåg smaken som starkare för att jag tyckte så illa om det som barn. :S Men som sagt, det smaka helt okej och höll mig mätt ganska länge. :)

Sedan vart det 2 timmar möte och sist 2 timmar arbete till. :) På mötet blev det läxförhör och grejer. Länge sedan jag gjorde sådant sist. Insåg att jag har en hel del att plugga framöver. Lika bra att ta tag i det denna månaden, när jag ändå är ledig hyfsat mycket.

Sedan åkte jag hem och mötte upp granntjejen. Vi käkade tacos och pratade en stund. Trevligt att inte äta själv för en gångs skull. Sedan skulle jag gått på bio men tiden sprang iväg så det blev inget med det. Kanske lika bra med tanke på att jag börjar 06.30 imorgon bitti. Jag skulle även öppnat fredag men bytte med Sofie. Både eftersom jag är kass på att öppna än så länge och för att hon skulle på biopremiär. Vad gör man inte. Men det verkar som att jag kanske får med mig en del folk ut på lördag. :) hoppas, hoppas. Jag är super trött verkligen, så jag ska snart ta och krypa ner. Bildbomben på alla shoppingfynd får vänta tills imorgon.

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Martina

den flunsan antog doktorn hon pratade med, men de ville inte att hon skulle komma in först hon är riktigt illa. Hon känner sig lite bättre men inte fullt gångbar så att säga!

Postat av: Anonym

Va söt du är Danni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback