Måndagkväll

2009-11-30 @ 22:34:42

Hej på er,

oj va trött jag är. Gick upp riktigt tidigt och jobbade hela dagen. Efter jobbet gick jag hem till Sofie och satt hemma hos hemma och tjötade om allt och ingenting. Sedan handlade vi mat och gick hem till mig för att laga köttbullar och potatis. Riktig svensk husman. :) Mums. Nu ligger jag i sängen och ser på SATC, kan knappt hålla ögonen öppna. Imorgon blir det ännu en fullspäckad dag. Jag som skulle vara ledig jobbar 8-17 och sedan skall jag och min favvo Anna-panna till B-vik och kolla läget. Lite storhandling. Eventuellt lite julshopping. You never know. Nä, idag är jag riktigt tråkig och skall faktiskt krypa ner i säng. Hörs imorgon.

P.s. Eftersom träningsen går bra men det inte händer något kring midjan har jag skickat iväg en förfrågan till en väns vän som är bra på det där. Väntar med spänning på svar. :) Såklart vidrarbefodras alla tips. D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback