Måndagkväll

2009-11-10 @ 00:48:51

Hej på er,

vilken oproduktiv dag. Jag sov länge och begav mig sedan till gymmet. Körde triceps och mage. Magen gick väl bra men oj vad svag jag blivit i triceps sen sist. :S Det får vi jobba på. Efter det vart det lunch och Christine kom hem och lagade/käkade ihop med mig. :) Mys! Jag fick dessutom tvättat ett par maskiner.

Kl. 16 började jag jobba ute på B-vik. Fick hoppa in och hjälpa till lite. Hade inget bättre för mig och behöver verkligen pengar så varför inte? :) Det gick faktiskt helt okej där ute och efter jobbet så åkte jag förbi min restaurang och tjötade med Sofie ett par timmar. Skrev ut lite papper och fick lite annat vettigt gjort. :) Kom hem igen runt 00 och sedan har jag sett på NCIS, bäddat rent i sängen och ätit upp helgens godis. :) Mumma!

Imorgon blir nog en minst lika bra dag. Ska städa lite, träna, fika och gå på bio. Himla mysigt faktiskt. :) Vet inte riktigt vilken film än så länge men jag vill jätte gärna se antingen "En julsaga" eller "Flickan som lekte med elden".


Dax för mig att sova. Hörs imorgon. :)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Meeen hallå !! Jag saknade ditt svar på sms förut ju :O Så jag ska behöva få veta härifrån att ni ska på bio alltså .. Jaha , tack så mycket för den ;) Jag ringer dig imorgon för lite mer detaljer ;D PUSS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback