Måndagmorgon

2009-11-16 @ 12:40:26

Vi hälsar nya veckan välkommen med nya möjligheter och nya timmar att förbruka. Morgon har börjat i ett lugnt tempo med sovmorgon, SATC och havregrynsgröt. Det första jag såg ut genom fönstret var ett par som gick hand i hand.

Snart ska jag ge mig ut på en joggingtur. Hur långt det blir får kroppen avgöra där ute. Jag har sprungit grymt oregelbundet det senaste och låtit det gå alldeles för långt mellan tillfällena så nu tänkte jag ta mig i kragen, innan snön ligger på marken. Att springa på löpband är inget för mig. Jag blir alldeles för uttråkad. Imorgon blir det nog PUMP :) eller gym. Har inte riktigt bestämt mig än. Ska checka med Sofie och se hur hon jobbar. :)

Annars händer inte så mycket idag. Skönt. Jag måste handla lite mat, diska och jobbar 16-01.

Dax att ge mig ut så jag kommer iväg någon gång. :)



(tänk om man kunde få ha palmer i närheten varje gång man joggade?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback