Men herre gud?!

2009-11-11 @ 17:05:08

Vad tror ni hände typ 2 timmar in i min lilla "nap"? Jag sätter mig upp i sängen och skriker: FAAAN, jag är sen! Får världens panik tills jag tittar på klockan och inser att den är typ 14 på eftermiddagen. Att jag redan varit på jobbet och kommit hem igen. Jag är verkligen i världens obalans för tillfället! :S

Ha, jag fick iaf på mig skorna och följde med Sofie när hon skulle pierca sig. Världens mest nålrädda person, jag var inte tills speciellt mycket hjälp. Hyfsat lugn tills han tar fram stoooora nålen och sedan är det bara att kämpa mot reflexen att springa därifrån. Det var ju iallafall inte mig han skulle "använda den på". :D

Sen har vi käkat ICA-pizza och bara tjatat och tänkte nu dra oss mot gymmet dock har vi fått lite problem. Tjejen är ju mitt i en flytt och kan aldrig hitta sina grejer en i lägenhet FULL med kartonger så det tar alltid lite extra tid för oss att komma iväg. ;)

Sen ikväll går jag nog förbi Arena och kanske tar ett glas vin med Christine och c/o. Hon ville gärna att jag kom och jag orkar inte sitta hemma och uggla/tycka synd om mig själv.

Vi får se vad som händer. :) Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback