Mycket på jobbet

2009-11-27 @ 23:19:22

Hej på er,

nu sitter jag hemma i sängen och är snart redo att gå och lägga mig. Det har varit en ganska lång dag, men den har gått fort ändå. Hänt mycket på jobbet. Mycket folk ute såhär i löningshelger. :) Full fart! Fast ett tag höll jag på att knäckas totalt. Chefen fick komma in och rädda mig. Ett par djupa andetag, två muggar vatten och en annan arbetsuppgift för en sekund var allt som behövdes för att komma på banan igen. Idag fick jag också utnämningen månadens medarbetare. :) Tack alla som röstat på mig! Antagligen sista gången som det faktiskt går att rösta på mig eftersom jag snart går från swing till AL. (arbetsledare) Det känns riktigt bra att ha fått en utmärkelse på den nya restaurangen också. Kommer ni ihåg detta inlägget? Då var city också satt.

Nobel - februari
Strömstad - Juli
City - november

Kanske ska man våga hoppas på att bli åretsmedarbetare också? Jag har ju fått reda på att nominerad men det är många med mig, och risken är ganska stor att bli mycket besviken. Ung och framgångsrik handlar ju om att vara stolt över det man har åstadkommit trots att man strävar framåt. Så jag säger tack, tack allesammans! Det betyder mycket för mig!


(Bild från mars och första pin:en jag fick.)

:) Efter jobbet gav jag mig ut på en löprunda, annars har kvällen varit lugn. Var många tankar som snurrade medan benan fortsatte mata meter under mig, men mer om dem i nästa inlägg.. Nu ska jag fixa äggmackor till kvällsmat. Jag har verkligen blivit helt nojig, minst 4 sådana om dagen! :D Mumms!

Kommentarer

Postat av: Sofie

klart du skulle ha månadens gumman. Det är du värd ! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback