Natt

2009-11-20 @ 03:13:58

Hej på er,

sitter hemma i lägenheten. Typ hur pigg som helst. Det här fungerar inte, såhär mycket kan jag bara inte vända på dygnet. Jag lät ju trots allt klockan ringa vid 9-tiden och kommer nu ändå inte somna förrän runt 4. Typiskt!

Det blev inte Strömstad imorgon. Det var ju tydligen lör-sön. Det var jag som fått allt om bakfoten, som vanligt. :P Eller ah, det blir strömstad imorgonkväll men inget jobb. Imorgon åker vi bara ner och jag ska mysa med Louise och Håkan på kvällen. :) Ser verkligen fram emot det riktigt mycket. Så morgondagens schema ser ut ungefär enligt följande:

Vakna någongång?
Antingen BodyPump kl 12 eller en löprunda?
Packa
Träffa Marcus :)
Åka ner till Strömstad
Ha myskväll och sova hemma hos L&H :)

Jag har redan träningsvärk i ryggen och underarmarna. Fast bara sådär lagom med träningsvärk, så det gör sådär gött ont. :) Känns inget i benen dock, får öka mer tills nästa gång! :D

Kosten går dock åt helvette. Usch, jag äter sååå mycket skräp på jobbet. Får så dåligt samvete. Nästa vecka får jag börja med belöningar. Jag får vara duktig i helgen och sedan, om jag inte äter McD-mat på hela nästa vecka så får jag köpa de nya gardinerna. Det är väl en bra deal? Jag vill verkligen ha dem. :) Idag slank det ner:

1 kanelbulle
1 citronmuffins
1 cheese
1 milkshake

USCH! Fy, fy, fy!! Det är såå illa. Skämmigt! Speciellt bullen och muffinsen, det var inte ens goda. De åkte bara ner för att det var socker. :( Haja, nya tag igen då. Undra hur många gånger jag sagt det? Ni måste tröttna. Nästa år skall dock bli ett "sockerfritt år" (i största möjliga mån. Jag tänker inte genomleva en hel sommar utan glass?!). Nyårslöftet - ingen mer mat på jobbet!

Dax att försöka sova snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback