Onsdagnatt

2009-11-25 @ 23:51:04

Hej på er,

hoppas allt är bra. Ligger i sängen med SATC på i bakgrunden. Funderar lite över träningsupplägget i framtiden. 4 styrketräningspass i veckan, är rekommendationen jag fick sist gång jag pratade med Anki. Undra om Pumpen räknas? Just nu ligger kroppens muskler uppdelade på tre pass. Hade hellre haft den uppdelade på 2 längre pass så jag tränade varje muskler 2 ggr per vecka. Plus ett pump-pass och löpningen. Fast veckan har bara 7 dagar och det är viktigt att vila också. :S Tåls att funderas på. Borde jag kanske prioritera en "sorts" träning? Fast ombyte skall ju ge mer resultat? Jag är förvirrad.. Fast jag har ju tills nyår på mig, tills dess försöker jag bara hålla träningen vid liv. Men efteråt.. Oj, oj, oj! ;)

Då blir det hårdsatsning.

Det är en sådan här mage jag vill ha:



Bildern kommer från asballa bloggerskan Sara Linnea Larsson. :)

Nä, ska fundera mer på det där med träningsupplägget men imorgon blir det biceps, axlar och lite mage. De första två muskler som jag aldrig kommer någonstans med, känns det som. Men imorgon - då jävlar!! :D Natti, natti! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback