Onsdagskväll

2009-11-25 @ 18:28:01

Hej på er,

har ni haft en lika underbar onsdag som jag haft? Vaknade hos Filip och käkade underbar äggmackor till frukost. :) Sedan tog vi bussen till IKEA och spenderade 1100 kr, varav 600.- på ett par nya julgardiner i sammet. Underbara! :) <3 Jag är kär! Sådär riktigt tjocka, mysiga och julröda. :)  Sedan åkte vi hem. Bytte gardiner i hela lägenheten och plockade upp julpyntet från källarn. Det är min sista lediga dag innan första advent, så det är faktiskt okej att pynta idag tycker jag. :P Det blev hur mysigt som helst i lägenheten!! Alla tomtar uppe. Kulor, ljusslingor och stakar på plats. :) Sockan i fönstret ifall tomten skulle bestämma sig för att titta förbi lite tidigare. :)



Kl 19 ska jag hem till Anna på mys-fika. Ska bli så underbart. :) En riktigt lyckad dag. Men innan dess tänkte jag att jag skulle diska och efter Anna, kanske handla på vägen hem? Behövs verkligen! Har bara rödbetor och ketchup i kylen. :P Haha, hela lönen är snart borta. Igen. :P Tur att jag fick en del julklappar fixade idag. Nu är det bara julbak, julkort och julafton kvar. ;)

Såhär ser lite av planeringen ut för resten av veckan:

Torsdag: Gymma förmiddagen, jobba 16-01.
Fredag: Gymma förmiddag, jobba 12-20. Bio "New Moon" på kvällen. :)
Lördag: Löpning morgonen, jobba 10-19. 
Söndag: Jobba 07-16. Sedan ev kyrkan, pepparkaksbak och glögg. :) 

Hur underbart låter det inte? :) Det blir nog en bra helg. Hoppas du har lika många roliga planer att se fram emot! :)

Kommentarer

Postat av: Berra

Hej där!

Smygläser din blogg då och då, kollar dig så att du inte fuskar med träningen ;-) Verkar inte så, för du har avancerat way beyond plankan på Fregatten, men man måste ju börja på något sätt.. Trampar själv för livet, leder intensiv och medel 75 i spinnsalen numera. Kul på ett hjul som man säger!



Take care! Ching-ching..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback