Onsdagskväll

2009-11-18 @ 20:06:05

Hej på er,

hoppas allt är bra! Har ni haft en lika lugn dag som jag? Jag började dagen med att tvätta lite 40-tvätt. Hittade alla mina träningskläder där så imorgon blir det förhoppningsvis en roligare outfit än sist. :) Imorgon förmiddag skall jag och Sofie dra av ännu ett pass på gymmet med fokus på armar och axlar. Det ser jag verkligen fram emot. Hoppas komma igång lite mer med träningen nästa vecka men jag kör inte på för fullt nu, utan väntar tills nästa år. Nu gäller det att tänka på kosten och försöka hålla träningen vid liv så mycket som möjligt.

Efter tvätten gick jag hem till Anna och blev kvar där i nästan 7 timmar. Vi fikade, pratade, lagade mat, sjöng och Anna spelade gitarr. Fick se en ny sida av min favorit-Anna och gud va duktig hon är! :) Mer sånt baby, kommer snart tillbaka för en fortsättning!

Ikväll vankas en kvällspromenad men annars bara lugn. Tv-tittande och mys. Kanske lite kesella/hallonglass om jag orkar. Jag proppade mig full av pasta och köttfärssås hemma hos Anna och känner mig nu riktigt mat-koma. :P

Här kommer dagens outfit:



Det luktar fortfarande glögg i lägenheten. Finns det en doft som man hellre skulle vilja komma hem till?! Jag tror jag ska dricka glögg varannan dag i lägenheten hela december så att doften ligger kvar december. :) Kanske testa Tindras glögg utan tillsatt socker? Är det någon som provat? Var den god?

Kommentarer

Postat av: Martina

fin du är gummsan saknar dig!

köp apelsiner och sätt i nejlikor så skall du känna ljuvlig doft där oxå! LOVE U GIRRRL!

bigsis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback