Önskelista

2009-11-25 @ 18:17:52

Hej på er,

snart är det jul och dessutom, innan dess, min födelsedag. Japp, lilla jag ska bli ännu äldre. :) Folk frågar i vanlig ordning vad man önskar sig och än så länge har jag bara kommit på två saker. Dock två saker jag önskar mig väldigt mycket.

1) Presentkort på IKEA. Det måste nämligen införskaffas en ny soffa inom kort och den kommer väl gå på en sisådär 7000-9000 kronor så alla bidrag är hjärtligt, hjärtligt välkomna!

2) En pulsklocka. Japp, jag har kommit igång med löpningen igen och är himla sugen på en riktig pulsklocka, och det har jag varit ett tag. Men om man ska köpa en bra, men alla funktioner jag vill ha, så kostar den ju en del. Den måste ju mäta puls, både max, min och även genomsnitt. Den skall också mäta kalorier, sträcka och gärna hastighet. Den ska ha tidtagarur såklart och gärna någon form av intervallfunktion. :) Det finns en hel djungel av klockor där ute så ett bidrag här med, säger man ju inte nej till direkt. :)

Om jag kommer på något mer lovar jag att uppdatera men såhär "tråkigt" ser det ut för tillfället. :)



 

Kommentarer

Postat av: Martina

7000-9000tusen????????!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback