Shoppingen :)

2009-11-02 @ 14:37:42

Hej på er,

ett inlägg för att se livet från den ljusa sidan. Jag har shoppat upp alla pengar. Ganska mycket fint har det blivit, också en del onödiga utgifter som t ex fyllemat och tandläkarbesök. Men, men..

Jag lyckades shoppa ett par jätte fin svarta jeans från crocker á la 399,- :) och en tröja på Zara för 129,-. En klänning och en väst från Gina Tricot för 499 resp 349 kronor. Mamma gav mig också en klänning från BikBok för 199,-. Nu är jag lite mer redo för nya livet antar jag. Jag har också köpt 2 nya t-shirtar. En från Vero Moda och en från Gina. Black is the new black and together with grey we can go all the way. :)

Bilder kommer såfort jag kommer hem till min egen älskade dator. :)

På lördag ska jag till Blue Moon. Markus och bandet skall spela. Han sjuger så himla bra! Följ med!

Dax att börja rota bland alla grejer jag hämtat. Undra vad jag får med mig hem? Inte mkt. :P

Got to go. Ny vecka, ny chans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback