Tillbaka till livet

2009-11-03 @ 23:06:55

Hej på er,

sitter i min älskade lägenhet. Lugna toner á la JP spelas faktiskt, Melissa Horn - långa nätter. Han kanske har lite smak ändå, ibland. :P

Matlådan till imorgon är fixad. Skall faktiskt käka något jag inte ätit på jätte länge.. eller egentligen någonsin. Blodpudding. Jag kunde verkligen inte äta det när jag var liten. Fick kväljningar men jag har bestämt mig för att pröva igen. Blodpudding är fullt av protein och järn, billigt och nyttigt helt enkelt. Så den, ett ägg och sallad blir det imorgon - mumma. Längtar redan. Längtar också till frukost: Havregrynsgröt med fun light, ägg, activia och actimell. Morgondagen kan bara bli bra med en sådan start. Nu gäller det bara komma i säng så jag hinner få sömnen jag behöver. Känns inte som någon risk i u för sig, eftersom jag för första gången på ett bra tag får sova i min egen älskade säng. Dock själv. Eller inget dock, bara själv. Solum fortist est.

Tiden har kommit för att älska sig själv istället för att alltid älska någon annan.

Imorgon blir det jobb hela dagen och taco-kväll med grannen. Det blir nog en bra dag, det känns så. Ingen träning. Inte än. Näsan rinner än och jag ger den i alla fall morgondagen också. Om allt känns bra efter en dags jobb blir det kanske ett pass på torsdag? :) You never know! :) Motivationen är i alla fall tillbaka. Och längtan efter att få ha kul men mina flickor. Hoppas på utgång i helgen. Få skratta och dansa, slippa tänka på dig.

Nu är det dags för mig att krypa i säng. God natt gott folk!

Kommentarer

Postat av: Ma

Jag åt också blodpudding igår :O ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback