Tisdag

2009-11-10 @ 11:05:29

Dagens outfit:



Nu ska jag äta frukost. 2 ägg men kaviar. Det blir ingen träning idag. Har träningsvärk i ben, mage och är slö i armarna. Imorgon skall jag Sofie pressa ur ryggmusklerna så idag får det bli vila. :) Gott för mig. Nu ska jag fortsätta här hemma och kanske hinna dammsuga innan klockan 14. Sofie darling, vi kommer förbi innan filmen. Förlåt att jag inte sa något, klockan blev mycket innan beslutet togs. :P

Puss på er alla mina älsklingar. Vad skulle livet vara utan er? Ni är kärlek:

Emma
Fanny
Sofie
Christine
Anna
Filip
& Syster med familj såklart! :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Vad vore livet utan DIG, baby?! :D

Efter min tenta blir det DEJT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback