Tisdagen är snart över

2009-11-10 @ 22:52:08

Hej på er,

hoppas eran tisdag varit bra. Jag har tagit det riktigt lugnt och känner mig ganska laddad inför morgonens arbetspass faktiskt. :) Men det lär jag väl inte göra 05.30, när klockan ringer?! :P

Idag har jag sett "Flickan som lekte med elden". Vilken besvikelse??! Jag tyckte andra boken var mycket bättre än första men med filmerna var det tvärtom. Det saknades ju massor av bra "detaljer" (de som verkligen gör hela storyn bra!) från boken i filmen. De hoppade ju totalt över typ första 5 kapitlena?! Och vadå att Salander tappade nycklarna hos Miriam Wu på sjukhuset? Var är hela storyn om Bublandski och Sonja Modigh? Åhh, jag blir såå upprörd. Skit film! Läs boken istället - den är såååå mycket bättre!



Nu ska jag göra mig iordning för natten. Måste förska sova om 10 minuter om jag ska få några timmar alls i kroppen. Imorgon blir en lååång dag! Chefen verkar dessutom förlängt min arbetstid med 2 timmar?! Thank you very mucho. Verkar som att det blir en kväll på gymmet tillsammans med resten av stan?! Åh, suck. Haja, ingen idé att stressa upp sig, måste kunna somna också. :/ Go natt på er. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback