Torsdagen är kommen

2009-11-19 @ 12:04:01

Hej på er,

Nu är torsdagen här och andra träningspasset för veckan är avklarat. :) Sofie kunde dock inte följa med så det blev en ensam repa på gymmet. Länge sedan jag var där och antagligen dröjer det ett tag innan jag kommer dit igen så jag drog igenom i stort sett hela kroppen. Passet såg ut ungefär såhär:

- Uppvärmning löpbandet (80 kcal på 10 minuter)
- Knäböj i smith. PB 47 kg!!!
-
Dips
- Bicepscirl 7 kgs hantlar
- Axelpress med 7 kgs hantlar
- Raka flyes 4/3 kgs hantlar
- Rodd baksida axel
- Plankan
- Situps
- 2000 meter roddmaskinen

Det blev ganska bra tillslut. Känner lite lite lätt mör i större delen av kroppen. :P Har jag tur så blir det ännu ett pass på söndag. :) Jippi! Dessutom kanske det blir konsert på söndag? :) Melissa Horn kommer nämligen till stan och vill verkligen dit. Hennes senaste album är ju typ det enda jag lyssnat på senaste veckorna?! :)

Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna i tid till alla möten på jobbet, innan jag kör igång och jobbar stängningspasset. :/ Hörs inatt. Då blir det packning inför morgondagens avfärd. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

duktiga du :) PB å allt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback