Torsdagkväll

2009-11-12 @ 22:30:52

Hej på er,

hoppas allt är bra med er. Jag sitter i sängen med datorn i knät och försöker få tiden att gå lite fortare. Jag har nämligen försökt mig på att göra Millans proteinfluff för första gången och nu står den första rundan i kylen (20 minuter). Jag vart så himla sötsugen och funderade på vad jag kunde göra utan att springa ner och handla, eftersom min budget är minst sakt ganska ansträngd för tillfället. :P Då kom jag och tänka på Millans alla mumsiga kvällsmatsrecept så som proteinpannkaka, proteinfluff eller kesellaröra. Alla ganska nyttiga, alla riktigt mumsiga. :) Så nu får vi se hur jag lyckas. Har ju ett helt annat proteinpulver än vad hon använder men det borde väl kunna gå ändå. Vi får så se. Såhär fint är kan fluffet bli:



Jag är verkligen helt slut i kroppen efter pumppasset förut idag. Drog igång med ordentliga vikter för både bisse, trisse och alxar så jäklar vad det kändes!! Fick också lite på bröstlåten idag, för första gången. :) Nice! På söndag blir det träning igen och då just bisse, trisse och axlar tillsammans med Sofie. Planerad löpning på lördagförmiddag som det ser ut för tillfället. Imorgon blir det bara jobb och vila. :) Nu ska jag fluffa lite mer innan jag går och lägger mig. Ger en rapport om hur det blir imorgon bitti. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback