Världens längsta lördag!

2009-11-28 @ 20:39:50

Hej på er,

Att gå upp imorse var sin att stiga upp ur sin egen grav. Det var kallt, mörkt och kroppen hade många timmar kvar att sova, men icke. :) Upp och hoppa, iväg till jobbet. Suck! Tog ett tag innan jag fick upp humöret och sen dröjde det tyvärr inte så länge innan jag tappade det igen. :S Hur mycket folk som helst. Massor att göra. Flera, flera timmar i sträck. Höll nästan på att svimma någonstans mitt i, blev då serverad stol och McFeast Deluxe. Allt kändes så himla Strömstad.

Nu sitter jag i sängen och kollar Sex and the city. Just avslutat 4:e säsongen. :) För trött för att orka röra mig är tanken att jag snart ska hoppa ner under täcket. Tänker inte vara lika trött imorgon som jag var idag?! :S Just nu finns inget roligt att berätta faktiskt. Det enda jag gör är jobbar och sover. Imorgon blir det förhoppningsvis mys med Filip på kvällen och nästa vecka händer lite roligare grejer. :) Lovar! Typ:

Söndag: Jobb + Filip
Måndag: Jobb + Sofie
Tisdag: Ledig + ansiktsbehandling och förhoppsningsvis träffa Anna :)
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb och Ma kommer! <3 Fest?
Lördag: Ledig + Vara med Emma!
Söndag: Ledig + Ma + Personalfest! :)

Nu är det dags att "call it a night". Natti, natti gott folk! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback