Veckans sista timmar

2009-11-29 @ 22:21:43

Hej på er,

Jag borde verkligen sova nu och jag är på väg. Har fått iväg lite mail och pratat med mammsen i telefon. Det blir tidig morgon imorgon. :/ Men sista på ett tag i alla fall. :)

Jag sprang ju bort mot pump-passet förut. Med Ems i örat. Jag behövde henne för att få upp motivationen. Men sen gick det av bara farten och de stora vikterna åkte äntligen på. För första gången så vågade jag trycka på 10 kgs vikterna på benlåten och kämpa på med 20 kg på stången. Jag är så omåttligt stolt över mig själv faktiskt. Det gjorde inget att både bröst och biceps gick totalt åt fanders, för de stora vikter, de som jag tittat på under flera månader hade hängt på. Jösses. Och det gick hyfsat lätt. Jag var fokuserad. Andningen hängde på av sig själv. Fick lite känningar i svanken när jag inte spände magen ordentligt i början men sedan fick jag allt kläm på det hela. Jippi. Duktiga, duktiga jag. Känns verkligen som att jag åstadkommit något. Jag har nått ett mål. Jag har fegat länge och nu känns det nästan konstigt att jag inte testat tidigare, det gick ju så "lätt".



Efter träningen trippade jag hem och snubblade på trötta ben in i duschen. Kvällsmaten intogs hemma hos grannen två våningar ner (det var såååå nära att jag tog hissen?!). Skönt att ha någon att prata med och inte sitta hemma själv. Tack Vickan för bra sällskap. ;)

Nu är det dax för mig att nana. Imorgon skall jag få träffa Sofie igen. :) Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback