1 oktober

2009-10-01 @ 12:20:39

Idag är det 83 dagar och 12 timmar tills julafton. Älskade, älskade jul. Aftonen i sig är väl "skitsamma" men mörkret, pyntet, ljusen, den varma chokladen och tomtegröten... mmm! Springa runt i affärer, sitta hemma och se på julkalendern, granar, kulor, varma kappor och höga stövlar. Det glittrar och låter, det är bara helt underbart!

December - Röd/vit månad men 1 oktober - rosa månad!



Tåget går om två timmar och jag måste göra iordning mig själv och härinne. Dessutom känner jag mig på ganska ledsamt humör, så just nu har jag inte så mycket mer att säga. Ofta tycker jag att jag gjorde rätt, mycket gjorde mig ledsen. Sms till andra, undanhållande av "information", alltid komma 2:a och sist men inte minst midsommar. Du gjorde mig illa och jag vet att jag inte var perfekt, men det är dags att släppa...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback