Ännu en stängning avklarad.

2009-10-20 @ 02:15:59

Hej på er,

nu sitter jag hemma i sängen och varvar ner efter jobbet. Har faktiskt en ansiktsmask i ansiktet. :) Jag och Linda jobbade lite gratis inatt och stannade kvar och pressade pappen, det behövdes verkligen. Efter en riktigt kass stängning igår så gick det betydligen bättre idag. Skönt det. Imorgon är jag alltså ledig och planerna ser ut såhär:

1) sova!
2) diska
3) möta Christine kl 15
4) träna Pump kl 17

Dax att boka tvättid också. :) Ska bli så underbart med en ledig dag!  Nu ska jag tvätta av ansiktet och kolla ett avsnitt SATC innan det är dags att sova. Nattinatti! :)

P.s. ingen mat på jobbet idag heller, gud va bra det går!! D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback