Dagens foton :)

2009-10-19 @ 14:10:36

Gårdagens gym-outfit. Estetisk ja - praktisk nej! Linnet åkte upp, byxorna åkte ner. En ständig kamp för att inte visa mage och trosor för hela gymmet. Måste skaffa nya träningskläder.




Dagens gymoufit: Estetisk nej - praktisk ja!



Utsikten från mitt fönster, älskade höst!


Dagens inköp, gissa lunchen?


Ni som läser uppmärksamt kanske inser att jag faktiskt skrev vad jag skulle äta i förra inlägget.. Och ni kanske också undrar vart dagens axel- & bicepspass tog vägen som jag skrev igår skulle genomföras idag. Det gör faktiskt jag också!! Jag vaknade imorse med hör och häpna, träningsvärk i axlarna! Från vad?! Det måste har varit brödframtagningen kombienerat med grillrengöringen igår på jobbet. Det var ju flera dagar sedan jag körde axlar på gymmet.. Hmm, skumt! Nä, dags att få ner lite mer mat i maggen. :) Hörs inatt, efter jobbet! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback