En ny dag!

2009-10-06 @ 08:19:02

Hej på er,

känner mig fruktansvärt seg efter 8 timmar sömn. Upp och hoppa, springa ner till tvättstugan. Snart är första tvätten klar och det är dags att gå ner, hänga upp och kasta in nytt. Tvätta är så himla tröttsamt! Speciellt mellan 07-10, en tisdagmorgon när det är kallt och duggar ute. Blä! Usch, vad jag är duktig!

Frukosten ligger iallafall i magen. Havregrynsgröt, 2 mackor med stekt ägg, 1 glas juice och en shot amino Pro. Den sist nämda är faktiskt riktigt god! Skulle kunna shotta hela dagen! :P Har dessutom ingen träningsvärk från passet igår, trots att jag verkligen tog ut mig (i armar och ben iaf). Bröst gick som vanligt skitkasst men jag fick till det mot slutet. Rygg och mage gick sådär, det var lite svårt när Karin inte hade headsetet. Men nya Pump-passet har verkligen grym musik, bland annat den här:



(Ganska kass kvalité jag vet men ni hör vad jag menar :))

Har faktiskt ingen träningsvärk alls idag, känner mig dock lite matt i musklerna. Tror att den försvunna träningsvärken kan bero på det ökade näringsintaget. Flickor vi måste äta mer för att bli stora och starka. Själv satsar jag på Miss Långstrump! ;)



Mot tvättstugan! ;) Vad det blir på gymmet om en stund har jag faktiskt inte riktigt bestämt än, måste känna efter  lite till vilka muskler som är piggast. Man måste vila också, för att få muskler. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback