Fredagkväll - planer?

2009-10-02 @ 20:16:14

Hej på er,

det är fredag, äntligen fredag. En dag med mys och fest! Vad ska du göra ikväll? Spendera den i soffan men någon du älskar eller slå klackarna i taket med bästisarna och leta efter den rätte? Vad du än gör så hoppas jag du njuter. Till och med om du är kvar på jobbet. Fredagar är speciella om du gör dem speciella, gör det!

Själv sitter jag med pannkakor i magen, i sängen framför tv:n och väntar på att Miss Christine skall dyka upp. Ska sitta och bara snacka en stund. Det var länge sedan sist! :)

Jag ringde faktiskt min mamma förut idag och hon kommer upp imorgon och hälsar på. Känns så himla skönt! Min familj är allt bra bäst oftast! :P

Kanske tar jag mig en tur ikväll och hämtar upp min cykel som står i Rud, och försöker hitta en backe att börja min morgondag med backträning. :) Är det inte en underbar lördagssyssla? :) Vad ska du göra imorgon? Jag ska jobba, jobba, jobba och spendera kvällen med mamsingen! :) Mys!

Nu är det dags att sluta pladdra om ingenting! :P Vi hörs antingen imorgon eller inatt! Take care!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback